Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Καλή Αγγελία Τεύχος Άνοιξης 2022

Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως το 5ο τεύχος  του περιοδικού "Καλή Αγγελία" έχει εκδοθεί!


Μη χάσετε:

  1. τον βίο του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  2. τι ήταν το «κρυφό σχολειό»;
  3. πασχαλινά ήθη κι έθιμα
  4. τι είναι το Ευχέλαιο;
  5. τι είναι πραγματικά το Άγιο Φως;
  6. την ιστορία του αιματοβαμμένου Πόντου
  7. και φυσικά ένα παιχνιδάκι...

Μην ξεχνάτε πως τα σχόλια των αναγνωστών μας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

(Μπορείτε να γράψετε κάτω από την παρούσα ανάρτηση το σχόλιό σας!)

Κατεβάστε το περιοδικό ΕΔΩ.

τις λύσεις από το παιχνίδι θα τις βρείτε στη στήλη "παίξε μαζί μου".

Εξώφυλλο τεύχους

εξώφυλλο τεύχους Άνοιξης 2022


1 σχόλιο:

  1. Πόσο ωραία νιώθω όταν διαβάζω την «Καλή Αγγελία»! Περνώ ευχάριστα και ταυτόχρονα εποικοδομητικά ένα κομμάτι του ελεύθερου χρόνου μου. Μέσα από τα άρθρα των μικρών – σε ηλικία κι όχι σπουδαιότητα – αρθρογράφων, μαθαίνω πολλά καινούρια πράγματα και μου δίνεται το έναυσμα να ψάξω για περαιτέρω πληροφορίες κι έτσι να εμπλουτίσω ακόμη περισσότερο τις γνώσεις μου. Για παράδειγμα, διαβάζοντας το άρθρο για τα κάλαντα που εξιστορούν την εκ νεκρών έγερση του Λαζάρου, μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να αναζητήσω τους στίχους απ’ όλες τις παραλλαγές των «Λαζαρικών».
    Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσοι συντελούν στην έκδοση του εν λόγω περιοδικού! Τους εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα καλά, να δημιουργούν και να μας χαρίζουν τέτοια αξιόλογα πονήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή