Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

Εκδρομή - λήξη

Κατασκήνωση "Χριστού πηγή", στην Χρυσοπηγή Σερρών. 27/5/2023

Το Σάββατο 27 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η εκδρομή μας στις Σέρρες. Μια μέρα που μας γέμισε ψυχικά και σωματικά. Μια μέρα όπου μικροί και μεγάλοι γίναμε ένα!

Στις 7.00π.μ. ήμασταν όλοι παρόντες στην πλατεία Ηρώων. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο

μέσα σε μόλις δέκα λεπτά. Ξεκινήσαμε με τη χάρη του Θεού, κάνοντας την πρωινή προσευχή μας καθ' οδόν.

Πρώτος μας σταθμός το μοναστήρι  του Τιμίου Προδρόμου, στο Ακριτοχώρι Σερρών. Ξεναγηθήκαμε στο μοναστήρι και στον πανέμορφο Ιερό Ναό, έναν ναό διαφορετικό από όλους τους άλλους με τις ολόσωμες εικόνες του τέμπλου! Και όχι μόνο... Η αγάπη και η φιλοξενία των αδελφών ήταν μεγάλη!

Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς την κατασκήνωση της Χρυσοπηγής. Εκεί μας περίμενε ο π. Πρόδρομος. Γρήγορα στήθηκαν οι δύο μεγάλες ομάδες, η κόκκινη και η κίτρινη. Με το σφύριγμα ξεκίνησε το Stratego, γέμισε όλη η κατασκήνωση φωνούλες και χαρούμενα πρόσωπα. Νικήτρια ομάδα δεν είχαμε καθώς στο δεύτερο γύρο βγήκαν ισοπαλία!

ο

Μετά το παιχνίδι, γεμίσαμε τις μπαταρίες μας με σπιτικό φαγητό, βγήκαμε φωτογραφίες και τα παιδιά παρέλαβαν το ενθύμιό τους, ένα βιβλίο με το βίο και τα θαύματα του Αγίου Ιωάννου του Ρώσου, για τους μικρούς και τους μεγάλους, αφού ήταν και η μνήμη του την ημέρα της εκδρομής.

Στη συνέχεια, η κοιλάδα των Αγίων Αναργύρων μας αναζωογόνησε με το πράσινο, τη λίμνη, τους καταρράκτες, τα όμορφα γεφυράκια, τις πάπιες... Αλλά και με έναν τονωτικό καφέ για τους συνοδούς μας.

Θα έλεγε κανείς, πως φτάσαμε στο τέλος αυτής της εκδρομής, όμως το καλύτερο πάντα το αφήνουμε για το τέλος!

Η επίσκεψη μας στο ναό του Αγίου Αντωνίου & της Αγίας Μαρίνας ήταν κάτι που κανείς δεν περίμενε. Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε ένα μνημείο τέχνης του 1700μ.Χ.

Εκεί μας περίμενε ο σεβαστός π. Παναγιώτης Κουτσίδης. Αφού μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες για το ναό, είχαμε τη χαρά να προσκυνήσουμε την εικόνα της Παναγίας Τριχερούσας, αλλά και ολόκληρο το άφθαρτο χέρι της Αγίας Μαρίνας που ευωδίαζε!

Με τις ευλογίες λοιπόν του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου, του Αγίου Αντωνίου του Μεγάλου, της Αγίας Μαρίνας αλλά και του Αγίου Ιωάννου του Ρώσου που ήταν η μνήμη του, πήραμε το δρόμο της επιστροφής για τον Πολύγυρο.

Η  διαδρομή της επιστροφής μας φάνηκε  πολύ σύντομη, αφού έγιναν και τα αποκαλυπτήρια του καθιερωμένου, πλέον, παιχνιδιού μας, Φύλακας Άγγελος!

Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο παιχνίδι έλαβαν μέρος όχι μόνο τα κατηχητόπουλά μας, αλλά και οι συνοδοί με τους κατηχητές. Ένα παιχνίδι όχι όπως όλα τα άλλα, ανταγωνισμού, αλλά ένα παιχνίδι που συσφίγγει τις σχέσεις, δημιουργεί νέες φιλίες και νέους δεσμούς μεταξύ των παιδιών, οικογενειών, γειτόνων, συναδέλφων κ.ά.

Στην συνέχεια κάναμε το Απόδειπνο και τέλος μικροί - μεγάλοι μίλησαν στο μικρόφωνο δίνοντας το δικό τους μήνυμα (εντυπώσεις της χρονιάς και της εκδρομής) για το κατηχητικό σχολείο μας.

Να είμαστε όλοι γεροί, να περάσουμε ένα όμορφο καλοκαίρι κοντά στο Χριστό, να κρατήσουμε στη μνήμη μας, όλα αυτά που ζήσαμε και να μας αξιώσει ο Πανάγαθος Θεός, να συναντηθούμε και πάλι τον Οκτώβριο με νέες δράσεις και νέες πνευματικές εμπειρίες!

Καλό καλοκαίρι!!!

Υ. Γ. Να ευχαριστήσουμε θερμά τον κύριο Νίκο Παπαπαναγιώτου για την κάλυψη με το drone αλλά και τη  σύζυγο κυρία Εύη Μαστοράκη για τις υπέροχες φωτογραφίες. Καθώς και την κ. Αγγελική Γιάνκο.