Κυριακή 10 Μαΐου 2020

1ο επίπεδο ο Διαγωνισμού

Πρέπει να λύσετε όσους περισσότερους γρίφους γίνεται.

ΝΑ ΓΡΆΦΕΤΕ ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΑΡΘΙΘΜΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΊ ΣΤΟΝ ΚΆΘΕ ΓΡΙΦΟ.


1) Γρίφος
Αν τρεις γάτες πιάνουν 3 ποντίκια σε 3 λεπτά, πόσες γάτες θα χρειαστούν για να πιάσουν 100 ποντίκια σε 100 λεπτά ;

2) Αίνιγμα
Το ύψος μου υπερβαίνει το πλάτος μου, όταν έχω «αντίπαλο» πηγαίνω μόνο ευθεία, είμαι πόλη της Ελλάδας αλλά και το σήμα κατατεθέν μιας άλλης! Τι είμαι;

3)  Αναγραμματισμός:
- ΣΟΦΟΡΥΜΕΡ =

- ΑΓΑΠΑΝΙ =

4) τι κρύβει η εικόνα;
5)τι κρύβει η εικόνα;
Σκέψου, σκέψου, σκέψου...
Και στείλε γρήγορα και σωστά όσες περισσότερες απαντήσεις μπορείς,  από τις 8.00π.μ μέχρι τις 8.00μ.μ. ( 11 Μαΐου) στο email μας kanesypolygyrou@gmail.com 
(το επόμενο επίπεδο την Τρίτη 12 Μαΐου, μείνετε συντονισμένοι!) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου