Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Ο νικητής του 2ου Διαγωνισμου

Ο νικητής του διαγωνισμού σκέψης είναι :

Η οικογένεια Τσικρίκη, με συμμετοχή στο παιχνίδι 5/5 μέρες με τους περισσότερους λυμμενους γρίφους αλλά και ήταν οι πιο γρήγοροι!
Θερμά συγχαρητήρια στην οικογένεια, αλλά θερμά συγχαρητήρια και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!
Ελπίζουμε να το διασκεδάσατε!!

Οι λύσεις :

  ΓΡΙΦΟΙ      

1)Αν τρεις γάτες πιάνουν 3 ποντίκια σε 3 λεπτά, πόσες γάτες θα χρειαστούν για να πιάσουν 100 ποντίκια σε 100 λεπτά ;(τρεις)

2)Έχει δόντια κοφτερά , δεν μπορεί όμως να φάει(πριόνι)

3)Είναι μια ολόκληρη λέξη , συνήθως όμως έχει μόνο ένα γράμμα μέσα. (φάκελος)

5)Βάρη αμέτρητα βαστά στη ράχη την πλατιά της, μα να σηκώσει δεν μπορεί ούτε βελόνι ελαφρύ ούτε έναν κόκκο άμμο. (θάλασσα)

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ
1  Το ύψος μου υπερβαίνει το πλάτος μου, όταν έχω «αντίπαλο» πηγαίνω μόνο ευθεία, είμαι πόλη της Ελλάδας αλλά και το σήμα κατατεθέν μιας άλλης! Τι είμαι;


Πύργος..!


Ξεκινάω από ξένο αριθμό, περιέχω τρία ίδια φωνήεντα, χαρακτηρίζω τους «άδειους» ανθρώπους… αλλά χρησιμεύω συνήθως γεμάτος. Τι είμαι;


Τενεκές!


3   Περιέχει γυναικείο όνομα, τη διαβάζουμε, αλλά όταν θέλουμε να φάμε, τη φωνάζουμε.Ποιά είναι;


Η εφημερίδα  (Έφη – μερίδα).


4  Έχει ρίζα γαλλική, δεν φοριέται το πρωί, έπιπλο που καθρεπτίζει και αν χαλάσει πλημυρίζει. Τι είναι;


Τουαλέτα!

ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

1  ΣΟΦΟΡΥΜΕΡ    -  ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ 
 2  ΑΓΑΠΑΝΙ   -   ΠΑΝΑΓΙΑ
3 ΣΑΝΑΤΗΣΑ   -  ΑΝΑΣΤΑΣΗ
4 ΣΙΟΛΟΤΟΠΑ   -  ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ  
5 ΚΑΚΙΛΕΗΣ   -  ΕΚΚΛΗΣΙΑ
6 ΘΑΣΟΓΓΟΛ   -  ΓΟΛΓΟΘΑΣ
7  ΑΥΤΗΣΡΩΣ  -   ΣΤΑΥΡΩΣΗ
8 ΝΑΝΟΙΚΙΩ   -  ΚΟΙΝΩΝΙΑ
9 ΚΕΝΤΗΣΗΠΟΤ  -  ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ

Τι κρύβει η εικόνα;




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου